• parham.brz
  • 4 نظر
  • 1,791 بازدید

تور اروپا قسمت دوم: بلژیک فرانسه اسپانیا
در این قسمت از سفرنامه اروپا برای شما از 3 شهر بعدی سفر میگم. روز ۲۴ دسامبر با اتوبوس از آمستردام به بروکسل رفتیم. اتوبوس از شرکت flexibus بود و حدود ۲۰ یورو هزینه بلیتش شد. فاصله آمستردام تا بروکسل هم حدود ۴ ساعت بود. اتوبوس خیلی صندلی های راحتی داشت. اینترنت و سوکت شارژ از طریق یو اس بی هم داشت و ما مطمئن بودیم تمام مسیر سفر سرمون گرم خواهد بود. ساعت 13 از آمستردام حرکت کردیم و حدود ساعت 5 بعد از ظهر در ایستگاه اتوبوس بروکسل پیاده شدیم.
  • parham.brz
  • 9:56 ب.ظ
  • ۱ نظر
  • 972 بازدید

تور اروپا: مقدمات و برنامه سفر + آمستردام
قصد دارم سفرنامه تعطیلات کریسمس امسال رو بنویسم. اول بگم که من در نروژ زندگی میکنم و به خاطر قرار داشتن در حوزه شنگن نیازی به اخذ ویزا برای سفر به کشورهای اروپای غربی نداشتم. واسه همین خیلی اطلاعاتی از سیستم اخذ ویزا و این چیزها ندارم. به قولی فقط ساکمونو بستیم و راه افتادیم. بیشترین چیزی هم که مورد توجهمون بود توی سفر جیب مبارک بود که سعی کردیم کمترین فشار ممکن رو بهش بیاریم! برنامه سفرمون به ترتیب مکانی نروژ، هلند، بلژیک، فرانسه، اسپانیا، نروژ بود.
  • mansoori.misagh
  • 11:54 ب.ظ
  • 3 نظر
  • 1,525 بازدید

سفرنامه دوبی، سفری جذاب و خاطره انگیز( قسمت دوم)
روز اول سفر من و همسرم از اهواز که دو روز قبل از سفر به تهران رفتیم و در کرج ساکن بودیم تا روز جمعه و آغاز سفر فرارسید. ساعت 8 صبح پرواز ما به سمت دوبی بود و ما در ساعت حوالی 4 صبح از منزل به سمت فرودگاه امام به وسیله تاکسی اینترنتی(تپ سی) رهسپار شدیم. قیمت آن بسیار مناسبتر از آژانس و حتی اسنپ درآمد و 37500 تومان هزینه رفت ما شد. بعد از رسیدن به فرودگاه امام و تحویل وسایل و مدارک و بررسی آن ها وارد سالن ترانزیت شدیم که حدودا 1 ساعتی همچنان زمان داشتیم و من آن را فرصت مناسبی دیدم برای تصحیح برنامه ریزی خودم، که با فهمیدن اینکه از 6 روز سفر ما به دوبی 3 روز آن تعطیل رسمی عمومی است باید دچار تغییرات وسیعی میشد و ذهن منو پر کرده بود.
  • mansoori.misagh
  • 10:23 ب.ظ
  • 3 نظر
  • 2,179 بازدید

سفرنامه دوبی، سفری جذاب و خاطره انگیز به دوبی (قسمت اول) ( مقدمات سفر)
برای شما میخوام از سفر خیلی خوبی که از 10 آذر 96 تا 16 آذر 96 به دوبی داشتم بگم. مطمینا تجربیات خیلی خوبی در اون هست که ارزش خوندن داره و حسابی واسه یک سفر عالی و یک برنامه ریزی عالی و مدون و صد البته اقتصادی به دردتون میخوره.